השרות פתוח אך ורק עבור מטופלים אשר היו במשרדנו בשנה החולפת. שרות זה אינו תחליף לביקור מסודר במרפאה ואינו נועד למצבי חירום (במצבי חירום יש להגיע בהקדם האפשרי לחדר מיון).
יתר הפרטים אודות שרות זה יינתנו למטופל בעת הביקור במרפאה.
מדוע שרות ייעוץ טלפוני קיים רק למטופלים שהיו במשרד בשנה החולפת?
מפעם לפעם משרדי מקבל טלפון מאדם הרוצה להגיע למשרד לביקור ייעוץ מסודר, אך "בינתיים" רוצה לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני (בדרך כלל הפונה מבקש לשאול "רק שאלה אחת קטנה"). בה בשעה שאני מקבלת בקשות לייעוץ טלפוני ממטופלים אשר להם תיק במשרדי והיו בביקור בשנה החולפת, אין ביכולתי לקבל פניות ובקשות מעין אלה מאנשים שאני לא מכירה.
הסיבה לכך היא שלפני מתן ייעוץ רפואי, עלי לעבור על כל ההסטוריה הרפואית של המטופל בצורה מסודרת ואין זה מעשי (ואף לא אחראי) לעשות זאת "על רגל אחת" בשיחת טלפון קצרצרה. על כן, מדיניות משרדי היא לקבל בקשות לייעוץ טלפוני רק ממטופלים אשר היו במשרד בשנה החולפת.